måndag 26 januari 2009

Babyöppet.

Idag tog jag och Petra en sväng till Anderstorp på öppna förskolan, det är faktiskt första gången vi går dit, förutom fredagar men då är det bara unga mammor och nu var det alla åldrar. Riktigt många var det också. Johannes tyckte det var skitskoj, det syntes verkligen på han men han ska vara så gosig med alla och då kan han bli hårdhänt så man får se upp så han inte gör illa nån, en del är ju ganska små! Sjöng gjorde vi ju också, en del låtar man aldrig hört men det är ju kul att lära sig nått nytt ibland också :) Johannes älskar ju musik och då man sjunger för han! Verkligen älskar! Är det musik på tvn så tittar han direkt och kan sitta där ett bra tag och bara lyssna, men sånt ligger väl i generna skulle jag tro :)
Sen då vi var klara på Anderstorp så for jag in till stan en sväng. Johannes låg såklart och sov då så slut som han var efter att ha lekt så mkt. Var inte alls länge på stan köpte bara ett grattiskort till Calles pappa som har fyllt år sen for jag hem. Nee nu måste jag gå ska snart på Ica Maxi och handla lite, vi hörs :) BYE

1 kommentar:

  1. Var det kul på öppna förskolan?
    ja, jag bor i Skellefteå.

    SvaraRadera