onsdag 28 januari 2009

Grattis :)

Idag fyller en av mina älsklingar år, nämligen min kära pojkvän! 20 år helt otroligt :) Tyckte nyss han var 17 som då vi träffades men nu börjar han bli stor :P ahhah
Var ju även på hockey igår å vi fick stryk av Färjestad eller stryk ska man väl inte säga det blev 1-0 men tyckte AIK kunde göra mål de hade ju ett flertal chanser men pucken ville inte alls in! Så nu får vi hoppas de vinner nästa match mot Brynäs.
Var ändå ganska trevligt, var där med brorsan, kussen Jörgen, Sandra och hennes mamma Carina :) Johannes var hemma med mormor och morfar :)

Just för tillfället ligger Johannes och sover så jag sitter här ett stund, får nämligen besök på ett tag :) Emma, Jens och Johannes kompis Ludwig kommer hit :) Ska bli kul för sitta hemma själv är inte det roligaste tycker jag!
Ikväll blir det att fara till Morö Backe till älsklingen, ska äta tårta och lämna presenter såklart ;) Sen stannar jag där för att imorgon ska vi på Anderstorp och titta på ett dagis där Johannes kanske ska gå, Pusselbiten heter det. Fick även blanketten men ska fylla i om dagisplats igår så det ska vi även hinna göra efter vi varit och sett på de två dagis vi ska välja mellan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar