lördag 31 januari 2009

Eddahallen :)

Var ju som sagt på Eddahallen idag och badade med vår unga mammagrupp, Johannes tyckte det var hur kul som helst, plaskade och sprang nästan i vattnet :D Åt lunch gjorde vi även, Åsa och Maggan hade köpt sallad åt oss :)
Efter vi var klara med allt for jag och Emma på stan, Johannes sov förstås, var ju helt slut efter badet och allt kul som han gjorde :) Köpte ett par byxor till han och en tunika till mig :) För allt blev det 55 kr, värsta fundet juh ;) Alltid kul med rea :) Jag och Emma var även på MAX och tog en glass, med turkisk peppar såklart :) Träffade då Emma R också, riktigt kul :)
Johannes bli bara duktigare och duktigare, börjar förstå så mkt nu vad man säger till han och så :D Min lilla bebis :]
Imorgon ska vi köpa present till min pappa som fyller år på tisdag och så ska vi säkert förbi Bureå ett tag och hälsa på min förra häst som jag hade och se hur hon mår :) Hoppas hon mår bra men det tror jag säkert! :) Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar