lördag 24 januari 2009

Stan..

Gomorgon! Eller ja för oss var det go morgon vid halv 7 imorse men jag tror inte alla stiger upp så tidigt en lördagsmorgon, men har man en morgonpigg bebis är det bara att stiga upp :) Är ju själv ganska morgonpigg så det går bra att stiga upp iaf :)
Vad händer idag då? Jo ska ner på stan ett tag med morsan och handla lite presenter och så så mina pojkar får stanna hemma själv ett tag, kommer gå asbra tror jag ;)
Senare idag ska Jens komma och hämta oss så då ska vi till Pond och se hockey, hoppas AIK spöar Rögle. Tror iaf det var dem AIK skulle möta men jag kan ju ha fel. Efter det ska vi hem till Emma och Jens och äta och lite annat, kommer säkert bli urkul :) Johannes ska ju såklart med också! :) Han hejar ju också på AIK, iaf i första perioden sen brukar han inte orka mer men idag börjar ju hockeyn 4 så det ska nog gå bra att heja hela ;)
Bye , nu måste jag ta och göra mig iordning ska snart åka med bussen till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar