lördag 18 april 2009

Fredag :)

Var på unga mammor idag och det var trevligt som vanligt! :) Är ju två veckor sen vi var dit eftersom att det var stängt förra veckan...
Vi åt jättegod mat sen gick vi på Coop och kollade lite, blev att jag köpte ett bäddsätt med Nalle puh på åt Johannes, var hur fint som helst! :)
Sen gick jag och Emma in till stan för jag skulle med bussen upp till Ica Maxi, Johannes skulle få mat där innan vi gick på Barnens hus så jag och Johannes mötte Calle på Maxi. På Barnens hus var vi ju till fotografen och korten blev hur fina som helst! Längtar tills de kommer! :D Gud jag älskar verkligen att gå till en fotograf och fota lillen :) Sen var vi där ett tag och Johannes körde Bobby car där ett tag sen hann vi träffa Steffs och hennes familj ett tag också :) På Barnens hus köpte vi en liten kudde till Johannes sen for vi hem :)
Imorgon blire att flytta till Anderstorp :)
Ha en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar