måndag 13 april 2009

Måndag den 13 april

Har ju kommit hem från Masugnsbyn byn, gjorde det igår på dan. Var riktigt trevligt däruppe, var på 60 års kalas också, Calles faster fyllde :) Johannes gammelfarmor tyckte det var jättekul att vi kom så det var ju kul :)
Fyllde ju 18 igår, fick lite saker till lägenheten, Soda stream, en ny dammsugare och en matberedare som man även kan göra milkshake med :D Riktigt bra att få för det är ju inte så billigt, kan nog svida lite i plånboken ;P

Jaja ska berätta en ganska kul sak som Johannes gjorde imorse eller jag skrattade så att jag höll på dö ! ;D haha
Han går ju ganska ofta med sin lära-gå-vagn hemma och då han krockar ibland med nånting brukar vi alltid säga BONK och det tycker han är jättekul och då imorse krockade han i väggen och då var det plötsligt han som läker ur sig Bonk Bonk, det lät faktiskt väldigt roligt, alla skrattade åt han så han blev lite chockad ;) haha
Sen så säger han hopp då man hoppar med han för det tycker han är jättekul nu :)
Det är som allt som har hänt under tiden jag inte skrivit. :)
Får se vad som händer idag är ju så fint väder nu så det kanske blir att går ut ett tag eller nått :) Imorrn har jag även min första körning på körskolan och jag är verkligen jättenervös!! Får se imorrnkväll hur det kommer gå!
HARE BRA! :D

5 kommentarer: