onsdag 8 april 2009

Ons den 7 april...Synd om min lille kille :(

Idag har vi varit in till Burträsk en sväng för att handla lite och fara förbi på bvc med Johannes. Han har nämligen fått sår i rumpan så att det blöder, vet inte alls hur det kan ha blivit men bvc- sköterskan sa bara att det kunde höra ihop med tänderna eller att det kunde vara nån svampinfektion men jag fick då en sak man skulle smörja med så jag får testa den, och skulle det inte funka skulle vi komma tillbaka och han skulle kanske få cortison men jag hoppas det blir bättre snart! Är ju så synd om han för han skriker av smärta då jag byter på honom! :( Är inte alls kul :(
Men annars går det ganska bra då leker han och har sig så det är ju skönt :)

Imorrn kommer pappa att skjutsa oss til stan för vi ska ju till Masugnsbyn imorgon till Johannes gammelfarmor :)
Lars (Calles pappa) kommer skjutsa oss till Luleå sen åker vi med Erik (Calles bror)
till Masugnsbyn :) Blir kul att göra något annat ibland sen har ju inte Johannes gammelfarmor sett Johannes sen han var 8 månader och det var ju ett tag sen :)
Hoppas alla får en glad påsk! :D
Hare bra!

Kommer även en bild på min pojke då han var liten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar