fredag 3 april 2009

Torsdag

Idag har jag och Johannes varit till körskolan ett tag, Johannes sov då så han är inte medveten om de ;D ahhaa
Träffade även Emma R så vi umgicks även med henne ett bra tag, riktigt kul :) Sen for vi till henne på hotellet och var där tillsammans med henne och Ante ett tag :)
Köpte även en body till lillen som var hur söt som helst, stod I might be small but I know what I want, och det stämmer på den lilleman, det kan jag lova! ;D
Hde även tänkt köpa ett par skor till mig själv men ja de fanns bara i stl 42 och det har jag verkligen inte!
Var även på stan ett tag igår också och då köpte jag bara ett par skor till Johannes :)
Ikväll ska vi nog inte gör så mycket, kanske se Lyxfällan sen om vi orkar..
Imorgon är det unga mammor så dit ska vi :)
Hare bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar