onsdag 1 april 2009

Tisdag den 31 mars

Hejsanhejsan! :)
Nu har vi äntligen fått veta när de kan börja med vårt badrum och det blir faktiskt imorgon! :) Igår ringde de och sa det så det var ju himlans bra :)
Idag har jag varit på körskolan ett tag och bokat två körlektioner, får ju se sen hur det ska gå med det men jag hoppas det ska gå bra men nervös är man allt det kan jag erkänna :S Menmen nångång måste man ju börja, jag kan ju inte bara sitta och plugga utan att köra det går ju inte ;D Håller inne så ska det nog vara lugnt :D ahha
Träffade även Emma R idag på körskolan och det var verkligen ett bra tag sen så det var trevligt att få se henne :) Lilleman sov mest medan jag var på körskolan så det var jättebra medans jag satt vid datorn och plugga lite där :)Vi har även varit förbi Myrorna idag och det blev så att vi köpte en liten stol till Johannes som han ska få ha i sitt rum , det är ju verkligen inte dyrt där skulle ha köpt nå mer men det får bli nånannan gång :)

Lilleman har varit väldigt grinig idag men har nog haft så ont i tänderna som kommer så det är ju förståeligt! Men nu går det bra han sitter bara på golvet och leker lite :) Ska nog snart få äta dadda sen i säng :) Blir nog en tidig kväll för oss också, ska ju upp tidigt imorrn och öppna till de som ska göra badrummet och tror att de ska börja kring 7-8 nått.. Ska iallafall se Sjukhuset som har börjat om nu halv 8 på trean, tycker det är jättebra, speciellt då det föds barn, man kan nästan inte hålla sig från att fälla en tår, vet ju själv hur det var då min Johannes kom! :] <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar