måndag 6 april 2009

Måndag den 6 april (dåligt uppdaterande)

Har varit dålig på att uppdatera på några dagar nu men ska försöka hinna ifatt nu :) haha
Fredag: Då var vi som vanligt på unga mammaor på Anderstorp och myste och hade trevligt, vi var inte så många som vi brukar, jag plus två mammor till sen var en mamma där ett tag och hann äta med oss åså :) Vi brukar vara kring 6 st eller mer ibland, men många var sjuka bl.a hörde jag. Vi var även förbi på Myrorna då vi var på unga och kollade lite, blev så att jag köpte två stora glas, är ju ganska så billigt där för det mesta så ;D Sen for jag hem och på kvällen gjorde vi inte så mycket, såg talang som nu har börjat om, det är ju så bra tycker då jag :)

Lördag: For vi till lägenheten och jobbade, satte upp gardiner och städade lite i köket och sånt som behövdes göra, blev riktigt bra, längtar som tusan tills badrummet är klart :) Annars gjorde vi inte alls så mycket sen, blev bara att ta det lugnt och se film :)

Söndag: Vi bestämnde oss för att fara och hälsa på min faster i Boliden så vi for dit efter lunch. Johannes somnade i bilen då vi for och vaknade då vi hade varit där i lite mer än en timma, trevligt sällskap han är ;) ahaha men han var så söt medans han låg i deras säng och sov :] Då han vaknade fick han träffa på en av deras hundar och det är första gången jag sett Johannes bli rädd för nån! Men det var nog för att hunden kom och skällde han upp i ansiktet. Vi fick även en massa saker till lägenheten då vi var hos henne, hur bra som helst! :D TACK!
Vi hann även fara till lägenheten ett tag på kvällen och sätta upp tavlor och lampor :)

Måndag: Idag kl 8 som är typ om en och en halv timma ska vi fara och möta mattläggaren så att han kan börja jobba och vi får välja tapeter, spännande, hoppas han har nå fina men det tror jag :) Ikväll ska jag på körskolan ett tag och ha sista teorin för mig för jag hade missat första som gruppen jag gick i hade.

Johannes har föressten kommit in i nån 1-årstrotts (finns det), säger jag till han att han inte får göra vissa saker blir han jättearg och slår med nävarna, ser ganska kul ut ibland faktiskt haha
Ne nu måste jag gå och äta frukost, harae bra alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar