onsdag 11 mars 2009

Äntligen! :) ( ons 11 mars)

Igår var jag och Emma och gick på stan ett tag och nu har jag äntligen anmält mig till en kurs på körskolan, även Emma också :) Blev på City Trafikskola så ikväll kl 4ska vi vara där på teorin ;D Blir nog bara bra hoppas jag men nervös är man väl :) hehe

Idag har vi varit i Burträsk med Johannes på 1- års kontroll :) Gick jättebra, han fick även en spruta men min lilla tuffing skrek ingenting. Jag frågade om det var vanligt att dom skrek och bvc sköterskan sa att 9 av 10 skriker så hon tyckte Johannes var riktigt duktig :D
Efteråt for vi på Ostens Hus så att Johannes fick äta lite mat och charma personalen lite där ;D
Hockey äre ju även ikväll men ser väl inte allt för ljust ut för AIK men allt kan hända än det är ju inte över så :)
HARE BRA! :D

1 kommentar:

  1. Fyfan, vad skönt att AIK vann i kväll! :)<33
    Nu ser det lite ljusare ut iallafall. En vinst imorgon och då kan det bli något så fantastiskt som en Semifinalplats :)<3

    SvaraRadera