måndag 23 mars 2009

Lägenheten

Idag har vi mest varit och jobbat i lägenheten hann inte så mycket igår eftersom att vi var tvungna att ringa ambulansen så att de kom och hämta mamma då vi var där och jobba hon fick så ont i nacken sen tuppa hon av ett tag :S Jag vill lova att det var jättehemskt! Men vi fick då fara hem igår med hon för alla prover var bra och nu mår hon jättebra så det är som lugnt nu :) Hon blev ju som chockad för det har ju aldrig hänt förut... Nu är iallafall Johannes rum också helt klart, blev verkligen jättefint! :D Mamma hängde upp gardinerna och skurade golvet i hans rum och pappa fixade elementet så det blev jättebra, är verkligen jättenöjd! :D Min bror Christer var även med och hjälpte till, han satte upp tapeterna i vardgasrummet så nu är det bara en vägg kvar där och där ska vi ha fondvägg och vi var tvungna att spackla där så vi ska sätta upp den tapeten sen :) Blir nog jättebra! :) Ska även måla vitt där elementet ska sitta. Hoppas bara att han ringer imorrn han som ska fixa badrummet så vi får veta när han kan börja! :) Vill ju ha klart allt nu ;) Förövrigt så blir min kille bara duktigare för varje dag, vågar mer och sånt :) Han är så sööt! :] Är mest bara glad hela dagarna :D Stackars lillkillen har även bitit sig lite idag för han blödde lite i munnen så det måste ju ha varit det men han var då inte ledsen så det var ju bra :) Har även lagt ut min moped idag på blocket för nu ska den säljas, ska ju ta körkort nu så :) Nån som vill köpa den, 13500 ska jag ha för den? :) Går riktigt bra :) Hare så bra alla! :) Kommer även en film på min lilla kille då han är och går med sin gåvagn <3

1 kommentar:

  1. Oj, vad otäckt det där med din mamma. Men tur att det inte var något allvarligare :)
    Vad duktig Johannes är på att gå.

    SvaraRadera