söndag 8 mars 2009

Lördag den 7 mars

Hejsan! :)
Dagen började med att jag for ut ett tag och tog en promenad, blev inte så jättelångt men iallafall :)
Sen for vi till paret på Morö backe som vu skulle få möbler av, blev ett vitrinskåp ett rumsbord, en tvbänk åsså fick vi nå kuddar åså, rik´tigt snällt tycker jag ;D
Sen for vi till lägenheten och lämna av dom och satte upp borden som vi hade köpt till Johannes rum, blev jättesött ! :) hihi
Vi har även varit till moster Siri idag och sett hockey, tyvärr förlora ju aik idag och det var ju inte så bra menmen man kan ju inte alltid vinna :P
Just nu ser vi på melodifestivalen lite, måste ju säga att Snälla,snälla nog är den värsta låt jag hört, tror jag skratta mig igenom hela, så dålig tyckte jag den var och den gick ju även vidare till semifinal, det fatta jag inte riktigt hur det gick till? Har en del så dålig smak!? HAHA Men längre tror jag inte den tar sig?
Tyckte ju Higher var bra och den gick ju vidare så vi får se hur det går för dom men hoppas de kommer till globen ;D
Nee nu ska jag fortsätta se lite vi hörs :) bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar