onsdag 4 mars 2009

Onsdag den 4 mars


Har varit på stan ett tag idag, var där ganska tidigt för vi skulle först in på Riksbyggen och lämna ett papper sen vid 10 tiden kom även Emma och Ludwig och var på stan med oss :) Vi for och åt på Dalla, skitgott! Var ett tag sen mat åt en pizza kände jag ;D
Köpte även en del andra saker, Vår/sommar jacka till Johannes, jättefin var den :) Jeans och ett linne åt mig och t-shirt och en tröja åt Calle och även en ny sportbag, behövdes kan jag lova ;) haha
Var även in på Newens eller hur det stavas, men iallafall vill så gärna fara och fota Johannes där men det får nog vänta till sommaren, är ju ganska dyrt så vi kan ju vänta tills han blir lite större :) Har ju ändå hunnit vara hos två fotografer redan så ;D
Ikväll ska jag och Calle nog fara till lägenheten ett tag och måla Johannes rum klart så då får han vara hos hans farmor medans vi jobbar, hinner inte så mycket då han är med för han hinner ju fara precis överalt då man inte ser :) Hihi min söötnos! :] Hare bra ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar