lördag 21 mars 2009

Fredag den 20 mars.

Var ju som sagt på matchen igår mellan AIK-Färjestad och det kan jag säga det var inte den roligaste matchen jag varit på, Färjestad gjorde första målet med bara 14sekunder kvar av hela matchen och då var det ju inget annat för AIK att göra än att plocka ut målvakten för att försöka kunna göra ett mål på de sista 14 sekunderna men det gick ju inte alls istället hann Färjestad gör 2-0 så det var bara att fara hem uat nvinst den här gången... Men det finns ju fler chanser, gäller ju bara att vinna på lördag så är vi med i spelet igen för annars lär det bli väldigt svårt. Matchen sänds ju även i 5an så alla som vill kan ju se den, behöver ju inte ha säsongskort den här matchen bara 5an, det är ju positivt iallafall ;D Det är då vad jag hört :)

Idag har vi varit på unga mammor för Johannes har blivit mycket bättre nu inte alls mycket hosta han är bara lite snuvig nu så det är ganske skönt :) Är ju inge kul att se han sjuk lillgubben :/ Åt även JÄTTEGOD mat där idag, var nå grekisk pastasås med pasta, hur gott som helst, jag tog då receptet om vanligt då vi är där ;D haha
Började även en ny mamma idag med sin lilla flicka :) Johannes blev då plötsligt jättestor, kan inte minnas att han varit så liten en gång :]

Nu ikväll har vi inte gjort alls mycket, Calle var på Moröhallen och hämtade skivan som hade kommit med körkortsfrågor :) Har hunnit testa den en gång men frågorna är inte alls lätta, så det är bara att göra frågorna fler gånger :P Vi har även hunnit vara till Ursviken och lämnat alla papper till han som ska göra om vårt badrum :)

Imorgon ska vi till lägenheten och göra allt klart i Johannes rum vi gjorde inte det förra gången men nu är listerna oljade så de är bara att sätta upp dom sen är det klart :) Ska även hinna slipa skarvarna och sånt i vardagsrummet så allt är klart till min bror då han ska sätta upp tapeterna :) Johannes kommer nog att få vara med farmor och farfar medan vi gör klart allt så att det går fortare, min lilla kille hinner ju annars fara överallt, så man måste ha koll på han hela tiden ;)
Nee nu ska jag gå snart börjar postkodmiljonären, haha , ja jag brukar faktiskt se det, det är ganska bra för det finna inte mycket annat att se en fredagkväll :)
Hare så bra! :)
Calle, Johannes, Jag älskar er! <3

3 kommentarer:

  1. jätte fiin blogg =)

    SvaraRadera
  2. tackar :)
    synd du var anonym så att jag inte kan skriva tillbaka..

    SvaraRadera
  3. men så sött, pappamys :)

    SvaraRadera