tisdag 17 mars 2009

JAAA :D (17 mars)

Aik vidare till semifinal! :D var ett bra tag sen det gick så bra som igår fast att de fick spela 2 min in på 6e perioden, ja tänka sig, 6 perioder! haha
Fast jag såg inte alls alla, gick och la mig efter andra perioden för jag var dödstrött men Calle han såg då alla iallafall ;D Sen vaknade jag (eller rättare sagt fög upp en bit) av att en rusar in i rummet och skriker aik vann sisådär kl 11 då allt var klart. Både jag och Johannes vaknade förstås så jag blev allt lite sur på Calle där ett tag då jag tyckte att han kunde ha kommit in lite lugnare och bara sagt att de vann utan att stormväcka jag och lilleman men men vi somnade ju om tillsslut :)

Just nu ligger lillen ute i vagnen och sover så skönt, vi har nämligen varit ute och gått ca 40 min,började gå 20 i 8, är ju skitfint väder ute! :D Ska nog gå en bit till senare idag om jag hinner och orkar, pluggar ju på med körkortet för fullt också så det är mycket man ska hinna med, barn, plugg, motion, kompisar ja listan är lång just nu :P

PÅ fredag är det ju unga mammor nu igen efter att jag inte varit där på 3 vackor eftersom att Johannes var sjuk en vecka sen hade de på unga en studiedag tror jag de var så då var vu ju inte heller där, så vi får hoppas jag kan fara dit om nu inte Johannes blir sjuk igen, han har faktiskt börjat bli lite snorig igen så vi får se var det leder :S Hoppas till det bättre för det är himla kul att vara där ;D Men kan ju inte fara med en liten kille som är sjuk :P

Är ju verkigen jätteskönt nu då vi börjar få lite värme ute också men bara för det är fint nu som kommer det säkert komma mer snö lite mer frammåt, brukar ju ofta vara så men det hoppas jag då inte, är lite less på snön nu, vill bara ha vår och sommar :) Eller vad tycker ni? :)
Kommer nog ändå ta lång tid innan all snö är borta med tanke på hur mycket vi har fått..
Nee ska kanske gå och lata mig ett tag framör tvn, har ju hunnit med en massa saker ändå nu på morgonen så lite kan man ju unna sig tyck ja faktiskt :)

JagÄlskarMinaTvåPojkar! NiBetyderMest! <3

1 kommentar:

  1. Riktigt jävla skönt med vinst igår, alltså! <3

    SvaraRadera