onsdag 25 mars 2009

Torsdag den 25 mars

Var ju ute i går kväll med pappa och Christer och övningskörde ca 2 mil och det gick faktiskt över förväntan! :) Hade inte ett enda motorstopp iallafall ;D Så det tyckte jag var bra :) hihi
I afton ska jag på körskolan på sista teorikursen för den här gruppen men ska nog fara på första som börjar nu i april för jag var inte på den första för den här gruppen så har ju missat en gång men det går ju ta igen så det är ju lugnt :)
Calle ska då ta hem Johannes från stan kring 3 då han slutat för jag ska nog ner ett tag och titta lite innan jag far på City, för där börjar vi kring 4 :)
Sen då jag kommer hem ska jag väl försöka se hockeyn ett tag iallafall fast jag kanske inte är helt så positiv på att de kommer vinna ikväll :S Men man kan ju hoppas ! :) AIK kan ju kanske få överraska ikväll ;D

Nu ligger Johannes ute och sover i vagnen, sover verkligen jättegott fast han somna 8
igårkväll och vakna halv 7 imorse så ville han ändå sova nu ett tag, fast det är nog för att han gör så mycket nu på dagarna, springer nästan med gå-vagnen och busar JÄMNT! :D Haha Igår kväll hade han då verkligen storfnatt, sprang mellan jag och mamma och höll i sig i soffan, tokskrattade gjorde han också och vi skrattade ju naturlitgvis också för det såg ju för kul ut det han höll på med min lilla bebis :] :D

Imorgon ska vi fara på Eddahallen på babysim kring 3 så mina föräldrar och brorsan och Calle ska tapetsera det sista i lägenheten. Ska bli riktigt spännande att se sen hur det blev eftersom att jag inte kommer vara :D Idag ska Calle ringa han som ska göra badrummet så vi får hoppas han svara och har nått vettigt att säga för de är ju inte snabba ett vitten!

Nee nu ska jag sluta ska nog se top model ett tag sen kanske Johannes vaknar och vill ha nå mat, så ni får ha en bra dag! Svejs :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att höra att det går bra med övningskörningen :)
    Jo, förresten. Mina kompisar tycker att Johannes har fina ögon :) Att dom är stora :P

    SvaraRadera