söndag 29 mars 2009

Lördag den 28 mars

Igår var vi ju på unga mammor på Anderstorp, trevligt som vanligt :)
Kom dit en distriktsköterska mitt på dagen och pratade en massa, riktigt mycket man fick veta som man inte visste tidigare så det var ju jättebra :) Fick även veta att det kommer en ny mamma nästa vecka men har ingen aning vem det är så vi får ju se nästa gång :)
Vi gick även förbi på Tuböleskolan för jag skulle fråga om papperna om dagisplats hade hade kommit dit men hon var inte där så får gå dit nån annan dag eller ringa, det går ju också men jag pratar ju helst med personen öga mot öga :) Men jaja vi får se hur jag gör ;D

Idag har vi mest varit i lägenheten och jobbat, har nu gjort vardagsrummet helt klart, har även hämtat soffan på MIO som vi skulle ha :D Det blev jättefint tycker jag. :) Johannes var även med idag då vi var där så han fick man hålla i hela tiden för han är så SNABB på allting, man hinner inte med! :]

Varför ska det snöa nu!? Jag som vill ha en ordentlig vår och sen sommar, fast det är nog inte bara jag som vill de! Hoppas det slutar snöa snart iallafall :)

Hare bra! :)
Lite bilder på vardagsrummet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar