söndag 8 februari 2009

AJ

Har ont som tusan i min ena tå just nu, sparkade nämligen in den i en skruvdragare igår så jag har som ett litet hål i tån ser det ut som, trodde att det skulle kännas bättre idag men det gör det då inte alls! :P
Var även in till stan igår kväll och for och hyrde film, fick bli Irene Huss en polisserie. Faktiskt riktigt bra men vi kunde bara se en av dom för den andra hade en spricka i skivan så vi måste gå tillbaka på Hemmakväll och be om en ny, och det är inte första gången vi får göra det börjar bli lite less för det lyckas ofta vara nått fel på skivorna vi hyr :P ahah
Johannes har sovit riktigt bra inatt, fast det gör han ju oftast alltid men idag känner jag mig riktigt utvilad :) Han somnade vid halv 9 igår i min famn då jag höll i han och vaknade kvart i 7 imorse :)
Idag kommer Emma och Jens hit och lille Ludwig :) Ska se hockeyn Sverige-Finland och lite annat kul ;D Hoppas nu bara att Sverige vinner för det har ju gått bra de senaste matcherna men jag tror Finland brukara vara svårslaget! Vi får se helt enkelt hur det går :)
Just nu sitter min älskling och TÖNTAR x-box, förstår inte riktigt det roliga med det, eller det är ju klart en del spel kan ju vara roliga men det är ju mkt roligare att spela med nån tycker då jag iaf... menmen tycker han att det är så kul så får han väl spela de då :P ahha Johannes sover ju liks nu så =)
Längtar verkligen tills vi får veta nått om lägenheten snart! Mitt tålamod börjar snart ta slut, så länge vi har fått vänta alltså! Ringer de inte snart på nån dag så ringer nog jag. Jag vill ju börja välja tapeter och beställa men det kan vi ju inte göra föränn vi mätt alla rum så att vi ser hur mkt vi behöver åså men jaja det får ju vänta.
Ha det bra! ;D

Johannes, mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar