lördag 14 februari 2009

Fredag den 13..

Ska ju vara en riktigt otursdag idag men jag tror inte riktigt på all skrock om fredag den 13, jag har då klarat mig bra hittils men alla kanske inte har det, vad vet jag :P

Var ju på stan igår och hämtade nycklarna men jag hann ju gå på nån affär före också och jag hittade en jättesöt skjorta som jag bara var tvungen att köpa till Johannes med Snobben på ;D Köpte en lite större stl så att han ska kunna växa i den :)
Idag har vi varit på Anderstorp på unga mammor ;D Var bara jag, Steff och Emma. Då vi var där var vi ju även ute och gick så vi for till Coop och kolla lite, blev att jag köpte 5 bodysar för 99kr, billigt eller hur? ;D Jättefina var dom ju även! :) Sen for vi tillbaka och bara hade det lugnt, fika och sjöng lite för barnen :)

Imorgon är det ju alla hjärtans dag så vi får se om vi hittar på nått :D Hare en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar