lördag 28 februari 2009

Fredag den 27

Igår var vi ju som sagt till Luleå och gick på stan ett tag och åt middag, sen for vi på ladan, var där ganska tidigt men hade som inget annat och göra. Vi var inte särskilt välkomna kan man säga, hörde en del elakheter men men ska en del vara så omogna så är det ju deras ensak ;)haha Jag bryr mig då inte om de kommer till vår arena så.. jaja
Som alla kanske redan vet så vann vi ju med 3-2 efter att vi hade tappat 3-0 ledningen, var ganska spännande där ett tag men vi klarade de ju! :) Riktigt skönt för AIK att få spöa Luleå borta tror jag :)

Idag har det som varit en lugn dag, har varit på Anderstorp på unga mammaor. Trevligt som vanligt var det också, Bea från ungdomsmottagningen var där, visade ett prev. medel som jag verkligen inte skulle vilja prova :P ahha Men kanske funkar bra för en del vad vet jag men själv tyckte jag inte det såg så vidare kul ut ;D haha
Sen var vi ute på en promenad i det fina vädret :) Jag gick då tillbaka till stan från Anderstorp då vi varit klart där, var ju så skönt ute och det tyckte nog Johannes med :)
Ikväll har vi varit och sett Wallander-Hämnden på bio, riktigt bra var den, fast jag gillar typ alla polisfilmer ;D Verkar inte som att alla tycker som jag ,vi var bara 6 st som såg den!? Trodde då verkligen att det skulle vara betydligt mer men polisfilmer kanske är ute nu, finns ju så många som gått förut, BECK mm, eller så fanns det bara nån annan bra film i en annan salong? Nog om de, nu ska vi nog snart gå och lägga oss fast klockan inte är alls mycket, men vi var ju uppe länge igår och jag är då ganska så trött, men blir kanske att se nån film men vi kommer nog somna till den, Johannes har då redan slocknat för ett tag sen :)
Ha en bra kväll och sov gott! :) Det ska då jag försöka göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar