tisdag 24 februari 2009

Tisdag den 24

Lite dåligt uppdaterande menmen har annat och göra också :)
Igår var iallafall jag och Johannes på mamma jobb ett tag för att pappa hämtade mig på Morö backe sen lämnade han av mig på förskolan där mamma jobbar så att det inte skulle bli en omväg :) Johannes tycker fortfarande att det är hur kul som helst att vara där med de andra barnen :D Full fart efter då de springer iväg haha han är för sööt! ;D

Idag har jag faktiskt varit ute ett bra tag och gått men det är ju så fint väder så det var riktigt skönt :) 5 km blev det iallafall så det är ju nått :)
Ikväll ska vi in till stan ett tag, blir att se hockeyn hos min kusin Jörgen :)
Hoppas bara AIK vinner så har vi en slutspelsplats :) Vi får helt enkelt se ikväll :)
Ne nu ska jag börja göra lite mat till Johannes medan han ligger och sover. Hare bra! ;D
Gammal bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar