onsdag 4 februari 2009

I am blond ;)

HAHA eller iaf blondare, blev jättenöjd :D Tack Lena!
Calle tog då hand om Johannes medans jag var hos frissan så han lekte där ett tag sen somna han i vagnen, var verkligen jättetrött och lite less var han nog att bara vara där också tror jag..
Ikväll blir det att äta på Tatung, MUMS! :) Pappa fyller år så jag och min familj ska dit och Calles föräldrar :)
Har köpt två saker till Johannes idag som han ska få då han fyller 1 år! En svart Bobby Car, skitfrän ;D Var ju 150 kr dyrare än de andra men jag tyckte den var finast så det fick bli den åså köpte vi en badleksak som sjunger då man startar den i vattnet, hoppas Johannes kommer tycka om den :) Det tror jag iaf :) Det är ju bara drygt 5 veckor nu tills han fyller! OJOJ snart hans första kalas, kommer bli hur kul som helst tror jag :D Nee nu måste jag börja avsluta här Calle kommer strax och då ska vi se klart filmen vi börja på han var nämligen tvungen att gå upp till Morö Backe centrum för att hämta sin mobil som han tappat i bussen på väg hem, tur iaf attde hittade den, annars hade han fått vara utan ett tag och det är ju inte speciellt kul heller...

1 kommentar: