söndag 15 februari 2009

Var ju på stan ett tag idag och då for vi och åt på Lilla Kina, jättegott var det och inte alls så farligt dyrt eftersom att vi tog buffén :) Calle bjöd mig faktiskt också, gulligt va? :]
Sen for vi på Flugger färg eller hur det nu stavas och köpte målartvätt, och efter det for vi på Färgbolaget och kolla lite på border till Johannes rum, hittade en jättesöööt! :) Så vi får se om vi ska beställa en senare då vi vet hur mkt vi ska ha och så :)
Imorgon ska vi då till lägenheten och börja riva alla tapeter, mina föräldrar och förmodligen min bror också kommer och hjälper till så Johannes kommer nog får vara med farmor och farfar, vill inte att han ska vara med i allt smuts som kommer bli så att han blir sjuk eller nått såklart!

Just nu är det ju även hockey AIK möter HV71 borta och AIK leder med 2-1 och det är bara drygt 7 min kvar så vi får hoppas det här håller! ;D Och nu medans jag skriver det här så blir det 3-1 helt plötsligt! :D Härligt!

Kommer förmodligen bli en tidig kväll för Johannes kanske, han har nämligen varit vaken sen kl 1 idag och han brukar sova från drygt 12-2 men så blev det inte. Iochförsig så börjar han ju vara mot året nu så han behöver ju inte lika mkt sovtid på dagarna som förut då han var jätteliten :) Kanske han kommer sova jättebra inatt då, vi får la se ;D
Just nu ser han då hockeyn eller ja han försöker stänga av tvn men det går inte allt för bra, har bara lyckats höja ljudet lite :P haha Tycker tvn är ganska intressant :) Min lilla sötnöt ! :]
Nee nu ska jag ta och avrunda lite, ska nog snart gå och köpa lite nötter på shell, blev så sugen så :P
Ni får ha det så bra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar