onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Ja vad ska man hitta på, finns inte så mkt att göra, Johannes ligger ute och sover och jag sitter bara här, Calle är ju i skolan. Var inte speciellt varmt ute heller så man kan ta en promenad, men det e ju inte heller kul att gå själv tycker ja :P Kanske ska ner ett tag på stan och se om man hittar nått kul men vi får se om jag orkar :)
Ska iaf kanske hitta på nått med Emma och Jens ikväll men vi har ingen aning om vad vi ska göra :P ahha Det löser sig säkert! :)
Har förövrigt inte hört nått om lägenheten än heller, kan säkert ta upp mot två veckor till innan vi får veta nått :/ Hoppas iaf att vi blir godkända! Annars har ju allt bara varit i onödan...Bara att vänta och se.
Igår då vi var på Tatung blev jag bjuden på glass med friterad banan, de bara kom med den. Paff blev jag för jag ville egentligen ha en Banana split men jag hade ju inte hunnit beställa nån efterrätt heller så jag tänkte att om de nu tog betalt för glassen och de då skulle jag nog blitt ganska så sur för jag hade ju inte beställt den men som tur var va ju att det inte gjorde det så då ska man ju bli glad för det är ju inte så billigt där heller, så jag får ta Banana split nån annan gång :) ahah

Varför ska en del folk snacka så mkt skit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar