fredag 20 februari 2009

Torsdag den 19

Idag har ju oms sagt en från Boas bygg varit och kollat i lägenheten på badrummet som ska göras om så han ska skicka en offert så snart som möjligt sa han :)
Sen sa han även att om vi skulle byta ut VVSen så skulle vi höra med ordförande i föreningen om de står för det. Direkt vi kom hem så ringde Calle till han och jag gav Johannes mat, och visst, nog står dom för det men det är bara om vi ska renovera och det ska vi ju så vi ska skriva ett brev till dom så fort vi fått offerten så att de kan kolla så att vi inte bara lurar dom. Sen ringde även mattläggaren för ett tag sen och sa att han skulle komma imorrn och kolla riktigt ordentligt om vad som skulle behöva göras så imorrn får vi veta de iallafall :)

Ikväll är det hockey AIK spelar borta mot Timrå så vi ska se på tv här på Morö backe :) Bara hoppas de vinner för jag tror inte de har gjort det den här säsongen nångång men jag kan ha fel :P Vi får ju se vad det blir, men jag kanske inte ska se allt för det är ju mkt annat bra på tv ikväll också ;D

Jag älskar mina pojkar så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar