tisdag 10 februari 2009

Vilket toppenväder alltså :)

Johannes ligger ute och sover så gott i sin vagn, det är ju inte alls kallt ute heller! :) Hoppas det är så här fina dagar resten av vintern också sen bli det sommar :)
Nu är det endast 30 dagar kvar till min "bebis" blir 1 år! :D Måste snart ringa BVC och be om en tid till 1-årskontrollen :)
Idag ska vi även skriva klart det sista om anmälningen till dagisplats, sen skickar vi det imorgon :)
1.Nallebjörnen
2.Pusselbiten
Så då får vi veta sen vilket han kommer in på, tror att vi får veta i maj, jag tror det var så hon sa hon jag prata med :P Spännande :)
Sen får jag ju också veta i typ juni vilket gymnasium jag kommer in på, bara hoppas jag får det jag valt nu! Annars vet jag inte vad jag gör :P
Ska in till morö backe ikväll också, så på vägen dit måste jag först in på Hemmakväll och be om en ny likadan film eftersom att det var en spricka på den så att den inte gick att se.. Irene Huss-Tatuerad Torso heter den, har sett alla andra i serien och de är jättebra så hoppas den här är lika bra ;D Vi får se :)

Kommer lite bilder också på hur det kan se ut om Johannes sovit med oss, oftast sover han ju i sin egen säng för han tar jättestor plats så han får bara komma om han är ledsen :) haha




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Algot är 4½ månad gammal...!
    trevlig kväll/www.gotteochvi.com

    SvaraRadera
  2. antar att det var du som skrev igen, du skrev anonymt =)
    jag är 22 år gammal! vad roligt att du hittade till min blogg!
    kram ida www.gotteochvi.com

    SvaraRadera