tisdag 3 februari 2009

Måndag.

Var på stan idag med Emma men jag köpte som ingenting eller jo lite mat till Johannes och ett orginalmål på MAX ;D
Sen var vi och bada på Eddahallen ett tag sen tillbaka på Max för att äta en glass :) ahah Calle och Jens var hungriga så de käkade, men jag och Emma tog bara en glass :)
Annars har de inte hänt så mkt, imorgon ska jag och färga håret hos min kusin som jobbar på Torsten, ska bli blondare hihi :)
Johannes far omkring på golvet, tar inte alls lång tid att ta sig från vardagsrummet till köket! :) Han har blitt så duktig :D
Ska lägga in en video då han far en bit men kvallan är dålig vill jag lova! Men det syns :)

1 kommentar:

  1. Max har seriöst Skellefteås godaste hamburgare :)<3 Tur att man bor typ granne med det :D
    Min favorit där, av mat, är Maxmål :D<3
    Får typ abstinens efter det, bara av att jag skriver det ;)

    SvaraRadera