torsdag 12 februari 2009

Iskallt

Ja ute är det verkligen inte skönt, men måste man ut så måste man, måste då klä både mig och Johannes en massa då vi ska in till stan senare. Ska ju hämta nycklarna till lägenheten uppe på Länshem! :) Sen får vi se om vi hittar nått annat på stan fick ju 3 st rabattkuponger på HM igår fast det bara stod en kupong per kund, menmen ska då inte klaga ;D ahah
Sen är det ju även hockey idag efter ett uppehåll, AIK möter MODO borta, sen ska ju kanske Foppa spela idag men vi får se tyckte det stod att han hade magsjuka men det kanske är bättre idag så han spelar :P Bara AIK vinner så är jag nöjd :)
Johannes ligger och sover så gott nu, och ute faktiskt, men han är såklart väldigt välklädd så han tycker det är så skönt :)
Måste ringa några som kan fixa badrummet i lägenheten också nån dag så att det blir bortgjort, det tar ju säkert längst tid också eftersom att de måste byta matta i badrummet och på väggarna måste det bytas tapeter också, så att jag blir nöjd :) haha
I Johannes rum har vi då bestäm hur det ska se ut, blir blå vägg med en bord längst upp, förmodligen en Nalle Puh bord ;D De andra rummen vet vi inte riktigt hur vi vill att de ska se ut men det löser sig säkert så att det blir bra, hoppas jag :) Måste då gör nått med vårt rum iaf som vi ska ha det är en blå fondvägg å blått tak med röda väggar, det ser förskräckligt ut vill jag lova!Vet inte rikttigt hur det tänkte de som bodde där förut men de kanske tyckte det var snyggt :P Tur att man var nöjd med köket iaf så att man slipper byta där hehe ;) hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar