måndag 16 februari 2009

Fullt med jobb..

men fint kommer det bli då vi är klara, det är jag säker på, men just nu ser lägenheten inte alls fin ut, iaf inte i Johannes rum. Var där ett par timmar och jobbade idag och vi hann ändå ganska mkt tyck jag, har snart rivit klart alla tapeter i lillens rum sen kan vi börja sätta väven och måla blått! :) Åhh jag vill bara att det ska gå lite fortare så att vi kan börja flytta in, man skulle ha kunnat trolla, håller ni inte med mig! ;D Tänk så bra allt skulle gå, fast då skulle ju ingen behöva nått jobb eller så så det är ju inte så bra :P

Annars har det inte hänt så mkt idag, var förbi på coop och handlade lite mat till Johannes och lite annat sen for vi hem till Brönstjärn, då där sitter jag nu ett par dagar :)
Ska kanske på hockeyn imorrn, min bror fråga om jag skulle med men vi får se hur det blir, annars går det ju se på tv lika bra, nästan iaf :)
Nee nu ska jag gå och lägga mig bredvid mina älsklingar, så vi hörs sen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar