torsdag 26 februari 2009

Onsdag den 25







Idag har jag och Johannes inte gjort särskilt mycket, gick ut ett tag på morgonen med det blev inte långt , det blåste ju så mycket!
Sen har vi bara varit inne och lekt lite och han har sovit ett tag :)
Ikväll har även jag, Calle och Christer (min bror) varit på Rusta och köpt lite saker till lägenheten. Det blev 36m väv, 10l färg, 10l vävlim, penslar, roller, skyddspapp, skyddatejp och lite annat och dyrt blev det inte ! Allt som allt blev 995 kr, billigare går det nog inte få :) Vi behövde ju inte heller betala nått eftersom vi fått presentkort på 1000 kr av Calles mamma och pappa, så det var ju asbra ;D

Imorgon blir det nog inte mycket bloggande ska ju nämligen till Luleå på hockey med Emma och Jens, Calle ska ju också med förstås :) Känns lite pirrigt att lämna Johannes så länge, vi far ju kring 12 på dagen och kommer hem jättesent, har aldrig varit utan min gosse så länge :S Nångång ska ju bli första. Kommer säkert gå bra, min mamma ska ta hand om han så han kommer ju känna sig trygg, men kommer sakna han i massor! Min lilla kille <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar